Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výzkum: E-obchodování se v ČR daří

Redakce MAM24. 3. 2004

Česká republika je po Slovinsku a Estonsku jedním z budoucích členských států EU, kde se nejvíce využívají informační technologie v obchodní sféře. Vyplynulo to z výzkumu, který provedla agentura e-Business Watch.
“Ze zemí, které 1. května vstoupí do EU, je Česká republika jednou z nejpokrokovějších, pokud jde o využívání informačních a komunikačních technologií a e-obchodování,” sdělil Hannes Selhofer z e-Business Watch.
“Obecně lze říci, že nejlépe jsou technicky vybaveny slovinské společnosti. Umí také nejlépe využívat informační technologie při obchodování,” dodal Selhofer.
Analytici z e-Business Watch, která od roku 2002 působí při Evropské komisi, podrobně sledovali využívání elektronických obchodních technologií u více než 10.000 firem z 26 evropských zemí.
Výzkum mimo jiné ukázal, že “digitální propast” mezi stávajícími a novým členskými státy EU je menší, než se čekalo. “Byli jsme překvapeni, že situace firem se (v tomto směru) tolik liší od situace domácností, kde jsme zaznamenali velký rozdíl (mezi současnými a budoucími členy EU),” uvedl Reinhard Büscher z generálního ředitelství pro průmysl Evropské komise.
Připojení firem na internet je podle výsledků výzkumu již běžným standardem ve všech členských i nečlenských státech EU. Rozdíly ale přetrvávají ve vybavení aplikacemi na vysoké úrovni, například on-line zásobováním. Vysokorychlostní připojení na internet je nejrozšířenější v Estonsku, Německu, Francii a Británii.
“Využívání informačních technologií závisí spíše než na místě působení na sektoru, ve kterém firma působí, a její velikosti,” uvedl Selhofer.

×

Saban jmenoval nového šéfa ProSieben

Starší článek

Gillette rozšiřuje aktivity v oblasti péče o zuby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více