Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vynálezce si nechal patentovat nebeskou reklamní plochu

Redakce MAM11. 3. 2004

Reklamy na nealkoholické nápoje nebo i na cigarety by se mohly stát běžnou součástí nočního nebe, pokud se uchytí nápad ruského vědce Alexandera Lavrynova. Ten si podle agentury Interfax nechal patentovat systém umožňující umisťování reklam v kosmu.
Reklamní nápisy na noční obloze by měly být vidět pouhým okem ze Země. “Vesmírné reklamy by mohly obsáhnout velké plochy a oslovit obrovské množství spotřebitelů,” řekl Lavrynov. “Měly by mít doslova mezikontinentální pokrytí,” uvedl vynálezce.
Podle něj by soustava satelitů s využitím odrazu slunečního světla mohla na noční obloze vytvářet dostatečně velká sdělení. “Lidé by byli schopni vidět nápisy na obloze ze Země ne hůře než hvězdy,” dodal Lavrynov.

×

Internetová reklama má potenciál

Starší článek

McDonald’s nabídne i v Evropě zdravější jídla

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více