Vydavatel časopisu Penthouse předložil nový reorganizační plán

5. 3. 2004 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká společnost General Media, která vydává časopis pro dospělé Penthouse, předložila nový plán reorganizace. Ten mimo jiné umožní, aby mateřský podnik Penthouse International zůstal majitelem časopisu.
General Media vyhlásila bankrot spolu s osmi dalšími podniky, které patří do její organizační struktury, loni v srpnu. Firma už dříve uvedla, že s ukončením restrukturalizace a vystoupením z bankrotové ochrany počítá buď už na konci února, anebo na začátku března.
General Media v tiskové zprávě napsala, že majitelé obligací splatných v letošním roce obdrží peníze podle plánu, a to v plné výši. Obnoveno bude také obchodování se zvláštními akciemi (třídy A), zatímco u kmenových akcií se plánuje nová emise.
Kmenové akcie získá společnost Penthouse International, která bankrot nevyhlásila a která ovládá 99,5 procenta General Media. S akciemi Penthouse International se obchoduje na amerických trzích a firma předpokládá, že si podnik General Media nechá. Zváží však zvýšení kapitálu o částku 38 milionů až 50 milionů dolarů.
Nový reorganizační plán nahrazuje původní schéma, podle něhož by kontrola nad General Media přešla na držitele dluhopisů. To by znamenalo, že by se ve hře objevili lidé z bývalé firmy Globix, v jejichž zájmu bylo Penthouse vydávat trochu jinak a především s přijatelnějším obsahem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.