Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vychrtlé modelky končí. Britové chtějí opravdové ženy

Redakce MAM30. 3. 2004

Padesátikilovým modelkám zřejmě odzvonilo. Alespoň ve Velké Británii. Tamní kosmetická společnost Dove totiž do své nejnovější reklamní kampaně obsadila “skutečné ženy”.
Modelky, které se v kampani představí, mají podle BBC zvednout sebevědomí všem ženám, které unavuje věčný hon za ideální velikostí 36. K té totiž i tyto krásky mají hodně daleko.
Jak napsala ČTK, společnost Dove tak reaguje na výzkumy veřejného mínění, podle kterých hubené a k dokonalosti počítačově “doupravené” modelky na snímcích v časopisech vyvolávají u dvou třetin britských žen pocity deprese, nízké sebedůvěry a frustrace z vlastního těla. To chce nyní společnost změnit.
Pro novou jarní kampaň si proto vybrala ženy a dívky známé z módních přehlídek pro plnoštíhlé, jež jsou v Británii nesmírně populární. Velkolepé show, během níž manekýnky “krev a mléko” předvádějí modely nadměrných velikostí, se pravidelně účastní herecké i pěvecké hvězdy, jako jsou Mick Jagger či Kate Winsletová, známá například z filmu Titanic.
Ta proslula mimo jiné i tím, že je horlivou odpůrkyní všech drastických diet. “Chci být taková, jaká jsem. Pokud se to v Hollywoodu nelíbí, ať nechají být,” vzkázala filmařům Winsletová.

Hospodářské noviny, 30. 3. 2004, autor: (iz)

×

Vrchní soud zamítl žalobu na Disney v dlouhém sporu o Medvídka Pú

Starší článek

Supraphon pomáhá vzkřísit slávu starších umělců

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více