Vychrtlé modelky končí. Britové chtějí opravdové ženy

30. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Padesátikilovým modelkám zřejmě odzvonilo. Alespoň ve Velké Británii. Tamní kosmetická společnost Dove totiž do své nejnovější reklamní kampaně obsadila „skutečné ženy“.
Modelky, které se v kampani představí, mají podle BBC zvednout sebevědomí všem ženám, které unavuje věčný hon za ideální velikostí 36. K té totiž i tyto krásky mají hodně daleko.
Jak napsala ČTK, společnost Dove tak reaguje na výzkumy veřejného mínění, podle kterých hubené a k dokonalosti počítačově „doupravené“ modelky na snímcích v časopisech vyvolávají u dvou třetin britských žen pocity deprese, nízké sebedůvěry a frustrace z vlastního těla. To chce nyní společnost změnit.
Pro novou jarní kampaň si proto vybrala ženy a dívky známé z módních přehlídek pro plnoštíhlé, jež jsou v Británii nesmírně populární. Velkolepé show, během níž manekýnky „krev a mléko“ předvádějí modely nadměrných velikostí, se pravidelně účastní herecké i pěvecké hvězdy, jako jsou Mick Jagger či Kate Winsletová, známá například z filmu Titanic.
Ta proslula mimo jiné i tím, že je horlivou odpůrkyní všech drastických diet. „Chci být taková, jaká jsem. Pokud se to v Hollywoodu nelíbí, ať nechají být,“ vzkázala filmařům Winsletová.

Hospodářské noviny, 30. 3. 2004, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.