Vychází časopis Moderní rodina

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V úterý vyjde první číslo nového časopisu Moderní rodina, který se chce primárně obracet na dobře situované ženy a ženaté muže ve věku od 25 do 44 let. První číslo celobarevného titulu, zaměřeného na vedení domácnosti, rodinný rozpočet, bydlení, výchovu dětí a rodinné vztahy, má 100 stran a bude stát 49 Kč. Vydavatelem časopisu je společnost Mediální kancelář, která na českém mediálním trhu působí od roku 1996 a realizuje tematické komerční přílohy pro MF Dnes, Týden nebo Euro. V letošním roce vyjdou čtyři čísla, jež by podle zástupců vydavatele měla dostatečně otestovat, nakolik Moderní rodina svou cílovou skupinu dokáže upoutat. Počáteční tištěný náklad dosahuje 25 tisíc výtisků.


moderni rodina.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.