V úterý vyjde první číslo nového časopisu Moderní rodina, který se chce primárně obracet na dobře situované ženy a ženaté muže ve věku od 25 do 44 let. První číslo celobarevného titulu, zaměřeného na vedení domácnosti, rodinný rozpočet, bydlení, výchovu dětí a rodinné vztahy, má 100 stran a bude stát 49 Kč. Vydavatelem časopisu je společnost Mediální kancelář, která na českém mediálním trhu působí od roku 1996 a realizuje tematické komerční přílohy pro MF Dnes, Týden nebo Euro. V letošním roce vyjdou čtyři čísla, jež by podle zástupců vydavatele měla dostatečně otestovat, nakolik Moderní rodina svou cílovou skupinu dokáže upoutat. Počáteční tištěný náklad dosahuje 25 tisíc výtisků.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).