Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrhy Brno s růstem počtu zahraničních návštěvníků

Redakce MAM23. 3. 2004

Veletrhům Brno v loňské sezoně stoupla účast zahraničních návštěvníků o 5,5 % na téměř 50 000 z celkového počtu více než milionu lidí. Celková pronajatá plocha dosáhla téměř půl milionu metrů čtverečních navzdory slabému roku, kdy se neuskutečnily některé akce s dvouletou periodicitou, informoval generální ředitel firmy Jiří Škrla.
Odmítl přitom úvahy, že veletržní akce nemají budoucnost. V podnikání se podle Škrly projeví trh Evropské unie s potenciálem až 70 milionů obyvatel. Podnik loni ve svém areálu přivítal 11 500 vystavujících firem a do budoucna jim chce nabídnout mimo jiné celoroční prezentaci na internetu nebo vzdělávací semináře o výstavnickém oboru.
“Ze zahraničních vystavovatelů pocházelo 60 procent ze zemí Evropské unie,” uvedl Škrla. Za vlajkovou loď firmy označil Mezinárodní strojírenský veletrh, který loni posílil konkurenční pozici vůči Vídni. U rekordního stavebního veletrhu IBF uvažují pořadatelé o rozdělení na investiční a spotřební akci, stejně jako o restrukturalizaci veletrhu Embax-Print. Razantní změnu koncepce prodělal Invex, který hledá další zaměření.
Veletrhy Brno pořádají 49 vlastních akcí, z nichž 23 získalo vedoucí pozici na středoevropském trhu ČR, Maďarska, Polska, Slovenska a Rakouska. Podíl brněnské veletržní správy na domácím tzv. auditovaném trhu mírně poklesl na necelých 59 procent. “Vstupují sem další firmy, které své akce dříve neauditovaly,” vysvětlil Škrla. Auditovaný trh více než 689 000 čtverečních metrů přitom představuje asi osm desetin celkového výstavního trhu v zemi.
V tuzemsku patří k větším konkurentům Veletrhů Brno Incheba Praha, ABF Praha a Výstaviště České Budějovice. Na středoevropské scéně pak mají největší podíl za brněnskou firmou MTP Poznaň, Hungarexpo Budapešť a Targi Kielce.

×

Internetové domény by se mohly rozšířit o devět nových koncovek

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 11. března 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více