Veletrh Mobitex představí nové trendy nábytku a bytového textilu

16. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové trendy nábytku a bytového textilu včetně svítidel a dekorací představí mezinárodní veletrh Mobitex, který se uskuteční od 17. do 21. března na Výstavišti v Brně. Současně se budou konat i veletrhy potřeb pro domácnost, pro dítě a výstava rybářských potřeb. Novinářům to dnes řekl vedoucí manažer projektu Miloň Mlčák.
Prestižní akcí prý bude letošní veletrh Mobitex pro výrobce čalouněného nábytku, kteří obsadí čtyřikrát větší plochu než loni. Návštěvníci si budou moci prohlédnout i novinky kuchyňského či dětského nábytku. Celkem se na veletrhu představí téměř 240 firem z 12 zemí. Proti loňsku se počet zahraničních vystavovatelů zvedl o více než třetinu. Budou mezi nimi nábytkáři například ze Slovenska, Polska, Indie nebo Pákistánu.
Nábytkářský veletrh doplní unikátní výstava českého skla a porcelánu. Asociace českých nábytkářů organizuje diskusní fórum k aktuálním otázkám nábytkářské problematiky, uskuteční se také diskuze na téma design, inovace a standardní nábytek.
Společně s veletrhem Mobitex se budou konat mezinárodní veletrhy potřeb pro domácnost Domo a nově také potřeb pro dítě Prodítě. První ročník tohoto veletrhu nabídne vedle kočárků, autosedaček a postýlek i oblečení, obuv, dětské knihy a školní potřeby. Veletrhy doplní výstava rybářských potřeb Rybaření. Zájemci zde podle pořadatelů najdou například kompletní sortiment rybářských prutů, návnad a odborné literatury. Součástí výstavy budou ukázky rybolovu, výstava trofejí a ochutnávka rybích specialit.
Celkem se od 17. do 21. března na brněnském výstavišti představí téměř 400 firem z 13 zemí. Zaujmou výstavní plochu zhruba 16 800 čtverečních metrů, z toho 9 800 metrů obsadí firmy veletrhu Mobitex.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.