Ve hře o ČSOB jen pět agentur

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Ve hře o ČSOB jen pět agentur
Ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro ČSOB zůstalo z původních sedmi již jen pět agentur. Jsou to OMD, MindShare, Médea, Vizeum a UM Prague. Agentury již poslaly ČSOB písemné prezentace, banka si však ještě vyžádala doplnění některých informací a v těchto dnech by měla začít posuzovat nabídky. Ředitel marketingových služeb ČSOB Roman Kohout M&M řekl, že banka si chce mediální agenturu vybrat do konce března. Současnou mediální agenturou ČSOB je MindShare. V loňském roce investovala skupina ČSOB do nákupu reklamního prostoru v médiích podle monitoringu A-Connectu 167 mil. korun.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.