Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Varšava bude lákat turisty reklamou na obrazovkách CNN a BBC

Redakce MAM30. 3. 2004

Polská metropole chce přilákat turisty. Reklamní šoty zvoucí k návštěvě Varšavy se proto již brzy objeví po celém světě na kanálech televizí CNN a BBC. Reklamu v jedné z největších televizních sítí na světě si objednala nadace Warsaw Destinantion Alliance (WDA). Tuto nadaci před rokem založilo 11 luxusních hotelů v hlavním městě.
“Kdy začne kampaň, bude známo během měsíce,” řekla listu Gazeta Wyborcza Joanna Blicharská z nadace WDA. Zajímavostí je, že tato reklama nadaci nic nestála. Na oplátku mohou novináři CNN zadarmo nocovat v členských hotelích, píše Gazeta Wyborcza.
O propagaci města se snaží také vedení Varšavy. Na reklamních plátnech v 17 zemích Evropy, Asie a Spojených států bude promítán film, jehož cílem je rovněž přilákat do města více turistů a také investorů.
Tříminutový reklamní spot nazvaný “Varšava – srdce Evropy” obsahuje mimo jiné odkaz na webové stránky města. Ani za tuto reklamu město nic nezaplatí, protože firma, která ji zajišťuje, souhlasila s tím, že namísto peněz bude moci své reklamní plátno postavit také ve Varšavě.

×

Google spustil nákupní službu Froogle a testuje osobní služby

Starší článek

Rumunská komerční televize pokutována za přímý přenos soulože

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více