V prodeji slovenského tisku v lednu tradičně vedl Nový čas
Nejprodávanějším slovenským deníkem byl v lednu Nový čas, následovaný listy Pravda a Sme. Vyplývá to z údajů sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Statistika nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje neposkytují.
V lednu se podle auditu ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 169 281 prodaných výtisků denně), Pravda (89 788) a Sme (82 566). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26 693) a deník Národná Obroda (14 365).
Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se prodalo v průměru 28 766 kusů.
Největší nárůst prodeje oproti předchozímu měsíci zaznamenal list Sme (o 8487 výtisků více), pokles vykázal naopak Nový čas, jehož se v průměru prodalo o 10 307 kusů méně.
Na trhu pokračuje trend z předchozích měsíců. Listy jako Pravda, Sme a Hospodárske noviny oslovují možné čtenáře prostřednictvím reklamních kampaní v celostátních televizích a rádiích.
List Národná obroda před několika dny změnil vydavatele ze společnosti Výhra na firmu Pegas 2. Běžní čtenáři změnu prakticky nezaznamenali, protože list vychází ve stejném rozsahu a podobě jako s předchozím majitelem.
Mezi týdeníky v prosinci podle ABC vedly Plus 7 dní (215 374 prodaných výtisků), Eurotelevízia (176 762) a Život (149 019). Následovaly týdeníky Šarm (81 252), Slovenka (79 217), Telemagazín (73 155), maďarsky psaný Vásarnap (37 828) a TV Oko (18 574).
Všem sledovaným týdeníkům v prosinci stoupl prodej; podle odborníků je vysvětlení jednoduché – zejména před Vánoci Slováci více kupovali oddechové čtení s televizními programy na svátky.
Další významné slovenské týdeníky Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.
Na konci března by se měl na trhu objevit nový společensko- politický týdeník Live!, mohutnější reklamní kampaň před spuštěním tohoto projektu ale ještě nezačala a nebyl ani oficiálně představen. O jeho možnosti uspět na trhu se zatím pouze spekuluje.