Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V prodeji slovenského tisku v lednu tradičně vedl Nový čas

Redakce MAM5. 3. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl v lednu Nový čas, následovaný listy Pravda a Sme. Vyplývá to z údajů sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Statistika nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje neposkytují.
V lednu se podle auditu ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 169 281 prodaných výtisků denně), Pravda (89 788) a Sme (82 566). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26 693) a deník Národná Obroda (14 365).
Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se prodalo v průměru 28 766 kusů.
Největší nárůst prodeje oproti předchozímu měsíci zaznamenal list Sme (o 8487 výtisků více), pokles vykázal naopak Nový čas, jehož se v průměru prodalo o 10 307 kusů méně.
Na trhu pokračuje trend z předchozích měsíců. Listy jako Pravda, Sme a Hospodárske noviny oslovují možné čtenáře prostřednictvím reklamních kampaní v celostátních televizích a rádiích.
List Národná obroda před několika dny změnil vydavatele ze společnosti Výhra na firmu Pegas 2. Běžní čtenáři změnu prakticky nezaznamenali, protože list vychází ve stejném rozsahu a podobě jako s předchozím majitelem.
Mezi týdeníky v prosinci podle ABC vedly Plus 7 dní (215 374 prodaných výtisků), Eurotelevízia (176 762) a Život (149 019). Následovaly týdeníky Šarm (81 252), Slovenka (79 217), Telemagazín (73 155), maďarsky psaný Vásarnap (37 828) a TV Oko (18 574).
Všem sledovaným týdeníkům v prosinci stoupl prodej; podle odborníků je vysvětlení jednoduché – zejména před Vánoci Slováci více kupovali oddechové čtení s televizními programy na svátky.
Další významné slovenské týdeníky Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.
Na konci března by se měl na trhu objevit nový společensko- politický týdeník Live!, mohutnější reklamní kampaň před spuštěním tohoto projektu ale ještě nezačala a nebyl ani oficiálně představen. O jeho možnosti uspět na trhu se zatím pouze spekuluje.

×

Slovenskému internetu kraloval v lednu zoznam.sk

Starší článek

Německý diskont Lidl chce zaútočit na Slovensko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více