Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Paříži soud s przniteli reklam v metru

Redakce MAM11. 3. 2004

V Paříži začal soud s 62 aktivisty hnutí, kterému je trnem v oku reklama v pařížském metru a které si vzalo za své, že to tak nenechá. Jejich zápal je ovšem může přijít draho – dopravní podnik po nich chce jako náhradu za zohyzděné reklamní tabule skoro milion eur (30 milionů korun). Většina z nich při prvním slyšení popřela, že by se na ničení podílela.
Od října se proti reklamě v metru uskutečnilo několik hromadných nájezdů, organizovaných nejprve s pomocí internetu a později “tichou poštou”. Dívky ve spodním prádle nebo exotické pláže na reklamních tabulích při nich byly počmárány nebo přemalovány nápisy typu “Reklama zabíjí”, “Reklama vážně poškozuje zdraví” nebo prostě “Už dost”.
Proti výlučně obchodnímu pojímání světa touto cestou bojují studenti, učitelé, ale i úředníci nebo ženy z domácnosti. Policie proti nim zasáhla až při třetí vlně jejich akcí loni v listopadu, kdy jich 276 přechodně zadržela. Aktivisté pak změnili taktiku na “udeř a uteč”.
Hnutí se rozšířilo i do některých dalších měst, například do Marseille nebo Montpellieru. Není známo, že by mělo nějaké vedení.
Dopravní podnik se tento týden pokusil vyjít nespokojencům vstříc a na jedné stanici jim nabídl k projevení jejich názorů prostory rezervované obvykle reklamě. Hodně lidí toho využilo, ale u “skalních” se se zlou potázal: “Demagogie,” “Písek do očí,” zněly komentáře.
Při středečním zahájení procesu manifestovalo před justičním palácem na podporu souzených několik desítek lidí.

×

Pořad ČT o MDŽ pobouřil

Starší článek

Na internet prý měsíčně chodí až 10 % Rusů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více