V Japonsku vzniká nealkoholický obr

1. 3. 2004 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Patnáct japonských konkurenčních firem stáčejících Coca-Colu se po téměř 40 letech samostatnosti spojuje. Vytvoří tak velice silný subjekt na trhu s nealkoholickými nápoji. Nová společnost ponese název Coca-Cola National Beverage. Sjednotí výrobní a distribuční kapacity jednotlivých firem. Informaci přinesl minulý týden britský deník Times. Plánovaná fúze přichází krátce po obvinění Coca-Coly, jež je nařčena z nátlaku na japonské stáčecí společnosti. Ty mají údajně kupovat více koncentrátu než potřebují.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení