Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Unilever radikálně změní svou tvář

Redakce MAM8. 3. 2004

Společnost Unilever bude mít nové logo, které bude rovněž základem nové corporate identity a objeví se na obalech 540 značek firmy. Logo znázorňuje květiny, zvířata a hvězdy. Jde tudíž o radikální odklon od stávajícího modrého firemního “U”, které společnost využívala od 70. let. Logo z dílny agentury WolfOlins (u nás známé např. rebrandingem výzkumné sítě Taylor Nelson Sofres) je podle vyjádření předsedy společnosti Nialla FitzGeralda v souladu s misí Unileveru “to add vitality to life” (vnést vitalitu do života). “Musíme propojit každodenní potřebu hygieny, výživy a osobní péče se značkami, které lidem pomáhají cítit se dobře, vypadat skvěle a dostat více ze života,” řekl FitzGerald. Tiskový mluvčí Unileveru potvrdil, že společnost připravuje změnu identity, ale nevyjádřil se k dalšímu rozšíření v užívání nového loga. Uvedl, že nejprve s ním budou seznámeni zaměstnanci, až později v průběhu roku bude globálně uvedeno.
Společnost zároveň přislíbila, že zvýší náklady na reklamu a promotion na rekordních 15 % z obratu (nyní je to 14,2 %), a to do roku 2005, tak aby pomohla růstu svého redukovaného portfolia globálních značek. Unilever je číslem dvě za Procter & Gamble z pohledu globálních reklamních výdajů. Zpráva o změně identity je pro společnost povzbuzením po zveřejnění výsledků celoročních prodejů, které pro mnohé znamenaly zklamání. K náladě nepřidalo ani předčasné propuštění FitzGeralda, který po 37 letech z Unileveru odchází.

Marketing & Media, autor: Radana Čechová

×

Domény s vylepšením

Starší článek

Operátoři jdou do hudby

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více