Třetí díl hororové komedie Scary Movie boduje v návštěvnosti kin

31. 3. 2004 17:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. března 2004


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. března 2004


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. března 2004


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. března 2004



Třetí díl americké hororové komedie Scary Movie zabodoval v návštěvnosti českých kin. Hned po premiéře odsunul na druhé místo komedii s Jackem Nicholsonem a Diane Keatonovou Lepší pozdě nežli později. O víkendu snímek vidělo v osmnácti kinosálech téměř dvacet tisíc diváků. Druhý v pořadí jich nasbíral polovinu.


Zhruba stejný zájem byl o další americký snímek Návrat do Cold Mountain, který skončil třetí. Hlavní role v něm vytvořili Jude Law, Nicole Kidmanová a Renée Zellwegerová, oceněná za výkon v tomto snímku Oscarem.


Domácí tvorba boduje až na sedmém místě, a to zásluhou kriminálního příběhu Bolero režiséra Františka Antonína Brabce. Kleinova komedie Jak básníci neztrácejí naději skončila desátá. Její rival, pokračování Troškovy lidové komedie Kameňák, je dvanáctý.


V první dvacítce se stále drží Trojanovy Želary. Po třiceti týdnech od premiéry tabulku uzavírají a podle informací distribuční společnosti Falcon mají už na kontě na 445 tisíc diváků.



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení