Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Transgas spouští reklamní kampaň

Redakce MAM15. 3. 2004

Proč cílí masivní kampaň Transgasu na drobné zákazníky, přestože s nimi firma přímo neobchoduje, vysvětluje mluvčí Martin Chalupský.
Kdo pro vás aktuální kampaň vytvořil?
Výsledná kampaň je prací dvou agentur. Médea zajišťovala její mediální část a kreativní činnost zajišťovala agentura API Ostrava.
Předcházel výběru agentury nějaký tendr?
Tendr jsme vyhlásili pouze na mediální část kampaně. Konečnou nabídku nám předložilo pět agentur. Kreativní, nebo chcete-li obsahovou část zajišťovala agentura, která vzešla ze společného výběru Transgasu a plynárenských distribučních společností.
Proč dělá firma jako Transgas reklamní kampaň zaměřenou na drobné zákazníky, když ti si její “výrobek” nemohou přímo koupit?
Dodáváme zemní plyn pro potřeby celé České republiky a bylo by od nás velmi krátkozraké, kdybychom si mysleli, že když neprodáváme přímo drobným zákazníkům, tak se o ně nemusíme starat. Jsme součástí úzce propojeného řetězce vztahů: Transgas – distribuční společnosti – zákazníci. Proto je naším zájmem podílet se na podpoře využití zemního plynu společně s regionálními distribučními společnostmi.
Souvisí to s chystaným uvolněním trhu s plynem? Můžete popsat, jak se bude situace v tomto směru vyvíjet?
Plynárenství bude samozřejmě na budoucí otevření trhu reagovat, ale tato akce nesouvisí s liberalizací. Vlastním záměrem je propagace produktu, který je společný pro distribuční společnosti a Transgas. Je to propagace zemního plynu jako komfortního a ekologicky šetrného paliva.
Proč je kreativní zpracování aktuální kampaně tak málo nápadité? Čím chce příjemce zaujmout?
Naším zájmem nebylo připravit agresivní kampaň. Chceme prezentovat spojení ve smyslu zemní plyn pro teplo a pohodu vašeho domova. Jde o první oslovení zákazníků po deseti letech absence celostátní prezentace, takže chceme připomenout zejména atributy pojící se k zemnímu plynu: komfort a ekologii.

Marketing & Media, (kat)

×

Jarní promotion Delvity

Starší článek

Do čela žebříčku domácí hitparády se probojovali Chinaski

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více