TNS výrazně zvýšila zisk

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: TNS výrazně zvýšila zisk
Rychlé začlenění americké výzkumné agentury NFO, specializující se na výzkum uvádění nových produktů na trh a na monitoring vlivu TV reklamy, pomohlo společnosti Taylor Nelson Sofres dosáhnout v předešlém roce nad očekávání dobrých výsledků. TNS získala NFO za 230 mil. liber a zvýšila v roce 2003 svůj zisk před zdaněním o 33,8 % na 65,3 mil. liber. Nový subjekt vystupuje pod jménem TNS NFO. V letošním roce očekávají analytici zisk před zdaněním okolo 89 milionů liber.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.