Telecom a Eurotel chtějí propojit sítě značkových prodejen

26. 3. 2004 11:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Český Telecom a jeho dceřiná firma, mobilní operátor Eurotel, se chystají propojit sítě svých značkových prodejen. V obchodech Telecomu by byly k dostání mobilní telefony a služby Eurotelu a naopak Eurotel by nabízel pevné linky a služby mateřské firmy. Pilotní projekt má odstartovat v dubnu a v první fázi se ho zúčastní minimálně pět prodejen z každé distribuční sítě, uvedl obchodní ředitel Telecomu Roman Stupka.
Když se systém osvědčí, chce jej Telecom s Eurotelem rozšířit na všechny obchody. Telecom má v současnosti 37 prodejen Telepoint a Eurotel disponuje sítí 67 značkových obchodů.
Telecom získal loni v prosinci 49 procent Eurotelu od americké Atlantic West a stal se stoprocentním vlastníkem největšího tuzemského mobilního operátora. Společnosti mají podle Stupky nyní rozpracováno 14 projektů, ve kterých by mohly spolupracovat. Jde například o nákup mezinárodní kapacity a tranzit hlasu, nebo sdílení některých podpůrných center.
Telecom nyní zaměstnává 11 000 lidí a Eurotel má zhruba 2500 zaměstnanců. Během dvou let by se měl počet pracovníků skupiny snížit na 9500. Výrazná většina zaměstnanců má přitom odcházet z Telecomu. Telecom provozuje kolem 3,6 milionu pevných linek a Eurotel má přes 4,2 milionu zákazníků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.