Talksport proti deníčkům

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Talksport proti deníčkům
Kelvin MacKenzie, ředitel Wireless Group, která provozuje britskou celoplošnou stanici Talksport, opět kritizuje společnost Rajar, zabývající se výzkumem poslechovosti rádií. MacKenzie útočí na deníčkovou metodu výzkumu a požaduje zavedení elektronického měření. Takové měření již Rajar loni testoval, ale využívat ho chce nejdřív v roce 2006. Stanici Talksport záleží na ukončení deníčkové metody, protože jí přiznává jen kolem 1,9 mil. posluchačů týdně a 4% podíl na trhu. Audiometry GfK však vykazují 6,3 mil. posluchačů s podílem 14 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.