Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV si chce vybírat poplatky sama

Redakce MAM4. 3. 2004

Na Slovensku platí od 1. února nový zákon o veřejnoprávní Slovenské televizi, který jí umožňuje vykonávat vlastní podnikatelskou činnost, pokud předmět této činnosti “souvisí s posláním a hlavní činností STV”. Ředitel STV Richard Rybníček toho hned využil a založil šest dceřiných společností s ručením omezeným. Jednou z nich je Koncesia, s. r. o., která by měla v budoucnu převzít evidenci a výběr televizního poplatku od slovenské pošty. Dalšími dceřinými společnostmi STV jsou: 1,2 média, s. r. o., která bude prodávat vysílací čas pro reklamu a organizovat sponzoring, STV Broadcasting, s. r. o., pro distribuci signálu s perspektivou budování vlastní digitální sítě, STV Production and Technology, s. r. o., má vstupovat do koprodukčních projektů při výrobě pořadů, a dvě společnosti TV BB, s. r. o., a TV KE, s. r. o., zastřeší činnost STV v krajských studiích v Banské Bystrici a v Košicích.

Ekonom, 4. 3. 2004, Autor: (MIŠ)

×

Bush spustí pozitivní televizní kampaň

Starší článek

CNN posiluje obchodní zpravodajství

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více