Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stock jde do segmentu vín

Redakce MAM22. 3. 2004

Společnost Stock Plzeň-Božkov se rozhodla rozšířit své portfolio o nabídku tichých vín. Za tímto účelem se spojila se společností Vinselekt Michlovský (významný český producent přívlastkových vín) a společně připravily řadu Král Vinohradu.
Pod touto značkou budou prodávána jakostní odrůdová vína z moravských oblastí. V tuto chvíli se jedná o dvojici bílých a dvojici červených vín s orientační cenou okolo 85 Kč za láhev. Zatímco Vinselekt zajistí výrobu vín, Stock bude mít na starost uvedení vína na trh, jeho prodej, distribuci a marketing.
V případě největšího českého výrobce lihovin se jedná o zásadní a dlouhodobé strategické rozhodnutí, jež je reakcí na klesající trh lihovin a naopak rostoucí trh s vínem. Navíc majitel Stocku, německý koncern Eckes, patří k významným evropským distributorům vína.
Plzeňský výrobce alkoholu sází na dosavadní neznačkovost trhu s vínem a svůj vstup do segmentu výrazně marketingově podpoří. (Ze značek se na trhu výrazněji prosadili “motýli” Vína Mikulov; firma loni investovala 4,5 mil. Kč do TV reklamy.) Kampaň by měla startovat v dubnu. “Těžiště jako u všech značkových produktů musí být pochopitelně v televizní reklamě,” uvedl pro M&M Richard Švéda, marketingový ředitel Stocku Plzeň, s tím že kampaň zesílí až časem.
Etiketu navrhla firma Cocoon, reklamní kampaň zajišťuje domovská agentura Stocku Young & Rubicam, nákup médií zajistí společnost Vizeum.
Letošní rok je především zkušební, neboť na českém trhu, kde se vypije přes 150 milionů litrů vína ročně, plánuje společnost Stock Plzeň-Božkov umístit alespoň 400 tisíc lahví. “Naším cílem je nejprve uvést značku a následně se soustředit na objemy,” dodal Richard Švéda.

-Bohuslav Bohuněk-

×

LG Electronics začíná budovat značku

Starší článek

Kavanova žaloba na ČT znovu k soudu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více