Staropramen zvolil Euro RSCG
Reklamu značky Staropramen bude nově zajišťovat agentura Euro RSCG New Europe. Rozhodlo o tom vedení Pivovarů Staropramen, které dalo Euro RSCG přednost před agenturami Saatchi & Saatchi, BI/Red Cell a Mark BBDO, jež pro Staropramen dosud pracovaly. “Mark/BBDO zůstane práce na našich ostatních značkách, jako je Granát nebo Braník,” řekl M&M Petr Dvořák, group product manažer Pivovarů Staropramen. Výběru Euro RSCG podle jeho slov nebránil fakt, že agentura již pracuje pro pivovar Bernard. “Máme záruky, že bude dodrženo důsledné oddělení obou zakázek a důvěrnost našich informací,” vysvětluje Dvořák. Pivovary Staropramen mají od počátku ledna novou mediální agenturu Starcom. Majitel Pivovarů Staropramen, belgická firma Interbrew, se minulý týden dohodla na spojení s AmBev, největším výrobcem piva v Brazílii.
Marketing & Media, Autor: Jindřich Jirásek