TITULEK: Starcom loni dominoval
Podle výsledků studie Media Vitality 2003, provedené nezávislou francouzskou analytickou společností Recma, se v práci s klienty nejvíce povedl loňský rok agentuře Starcom MediaVest Group, spadající pod Publicis Group. Šetření srovnávalo práci 238 agentur na 25 trzích a zkoumalo počet nových kontraktů, obnovených smluv a ztracených klientů. Starcomu k vítězství nejvíce pomohl kontrakt se společností Coca-Cola na kampaně v USA a Číně v hodnotě 300 milionů dolarů. Na dalších místech skončily agentury ze sítě WPP Group: MindShare (kampaň pro Gillette) a Mediaedge:cia (práce pro Canderel, Chevron Texaco, DHL, Star Alliance, United Airlines).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).