Starcom loni dominoval

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Starcom loni dominoval
Podle výsledků studie Media Vitality 2003, provedené nezávislou francouzskou analytickou společností Recma, se v práci s klienty nejvíce povedl loňský rok agentuře Starcom MediaVest Group, spadající pod Publicis Group. Šetření srovnávalo práci 238 agentur na 25 trzích a zkoumalo počet nových kontraktů, obnovených smluv a ztracených klientů. Starcomu k vítězství nejvíce pomohl kontrakt se společností Coca-Cola na kampaně v USA a Číně v hodnotě 300 milionů dolarů. Na dalších místech skončily agentury ze sítě WPP Group: MindShare (kampaň pro Gillette) a Mediaedge:cia (práce pro Canderel, Chevron Texaco, DHL, Star Alliance, United Airlines).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.