Springer má zájem o Telegraph

25. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jak uvedl nedělník The Observer, německý Axel Springer Verlag (ASV) projevil zájem o britský konzervativní deník The Daily Telegraph a další periodika – The Sunday Telegraph, Jerusalem Post, Chicago-Sun-Times a The Spectator -, která patří do skupiny Hollinger International. Kontrolní podíl ve vydavatelské skupině Hollinger se dostal do aukce poté, co se ho zbavil mediální magnát Conrad Black, který byl letos v lednu odstraněn z vedení společnosti a nyní čelí žalobám za zpronevěru.

Ekonom, 25. 3. 2004, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.