Spory okolo internetu

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Spory okolo internetu

Společnost iAudit International (iAI) vypověděla 20. 2. smlouvu s firmou TNS Factum (TNS), která iAI zavazuje spolurealizovat sociodemografický výzkum internetu NetMonitor pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Podle stanoviska iAI je důvodem nedodržení určené délky dotazování subrealizátorem výzkumu, firmou United Interactive. To mělo ovlivnit strukturu panelu a díky tomu dojde i k podstatnému zkreslení výsledku NetMonitoru v následujících šesti měsících. SPIR i TNS Factum však prohlašují, že důvody uváděné iAuditem jsou účelové a metodika NetMonitoru byla dodržena. „Posun začátku sběru dat o několik dní neměl na kvalitu dat vliv,“ řekl Petr Bednář, předseda výkonné rady SPIR, a zároveň uvedl, že společně s realizátorem TNS Factum připravují kroky, které umožní chod výzkumu NetMonitor i bez součinnosti iAI.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení