Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sony zavede do mobilů “osobní” rozhlasový přijímač

Redakce MAM17. 3. 2004

Japonský elektronický gigant Sony zavede do mobilních telefonů první “osobní” rozhlasový přijímač, jehož služby si uživatel “ušije na míru” podle vlastních potřeb. Sony to uvedla na veletrhu informačních technologií CeBIT v německém Hannoveru. Posluchači si budou moci v osobním rozhlasovém přijímači upravovat tok hudby stisknutím tlačítka na telefonu, kterým dají najevo, zda o konkrétní píseň stojí či nikoli. “Je to adaptivní proces. Kanál se během doby (posluchači) přizpůsobí,” vysvětlil manažer Sony. Sony na veletrhu uvedla, že o zavedení svého rozhlasového přijímače do mobilů jedná téměř se všemi evropskými operátory mobilních sítí. V dubnu začne službu nabízet finská divize společnosti TeliaSonera. Odhaduje se, že si operátoři budou za službu účtovat měsíčně deset až 15 eur, tedy 330 až 500 korun.
Sony v Hannoveru taktéž představila evropskou verzi internetového obchodu s hudbou Connect, kterým chce v Evropě konkurovat podobné službě iTunes Music Stores od americké počítačové společnosti Apple. U svých přehrávačů SonicStage Sony navíc odstranila limit pro počet povolených kopií od jedné písně, napsala agentura Reuters.

×

Český Telecom ve finále soutěže International Business Awards

Starší článek

Probíhá technologický veletrh CeBIT

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lesensky.cz

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více