Skanska s novým mluvčím

1. 3. 2004 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na pozici vedoucího vnějších vztahů stavební skupiny Skanska v ČR a SR nastoupí 1. března Ondřej Šuch (1974). Ve skupině bude řídit vztahy s médii a veřejností, komunikaci se švédskou centrálou a rovněž bude koordinovat veškeré reklamní aktivity skupiny a vykonávat funkci tiskového mluvčího. Pro tuto společnost pracoval poslední dva roky v agentuře New Deal Communications. Profesní zkušenosti získával ve společnostech Český Mobil, SČE, v agentuře APC a v České televizi.

30_Vlad_Chlum.jpg ()
V. Chlum

30_pop.jpg ()
J. Pop

30_Simona Malkovska.jpg ()
S. Malkovská

30_vera.jpg ()
V. Marušiaková

30_KATKA.jpg ()
K. Tylšárová

30_tomas_novak.jpg ()
T. Novák

30_bezouskova.jpg ()
P. Bezoušková

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.