Síť Hey přebírá program

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Brněnské Rádio Hey dostalo svolení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání k přebírání programu sesterského rádia v Ostravě. Do konce roku bude každý pracovní den od 14.00 do 19.00 společné vysílání na obou stanicích. Odpojovány budou jenom regionální zprávy, servisní informace a reklama. „V budoucnosti máme také zájem dodávat část programu pražského rádia do vysílání našeho pardubického Hey Profilu,“ řekl M&M spolumajitel Rádií Hey Radim Pařízek a dodal: „Zároveň se snažíme proniknout na Slovensko jednak účastí v nových licenčních řízeních a také možným majetkovým vstupem do již existujících stanic. Jsme v jednání s Hvězdou FM a jedním celoplošným rádiem.“


hey.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.