Siemens místo Nokie?

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Siemens místo Nokie?
Nejvíce mobilních telefonů podle pravidelného průzkumu společnosti GfK Praha prodala značka Siemens. Ta v období prosinec 2003 až leden 2004 zvedla svůj tržní podíl na 48 % z celkového počtu prodaných telefonů v ČR. Proti srovnatelnému období roku 2002 tak došlo k 5% nárůstu podílu. Výrobci přitom až na výjimky odmítají sdělovat celkové výše svých prodejů, proto neexistují oficiální statistiky. Za jedničku na trhu je nejčastěji vydávána Nokia.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.