Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Saúdskoarabský duchovní vydal fatvu na novou arabskou televizi

Redakce MAM9. 3. 2004

Saúdskoarabský duchovní vydal náboženský edikt, jímž zakazuje muslimům sledovat programy nové satelitní televize Al-Hurra. Operátorem této arabské stanice je síť MTN, kterou financuje americký Kongres. Text fatvy otiskl arabský deník Al-Haját. Podle šajcha Ibráhíma bin Násira Kuzajrího, který je členem islámského soudu v Rijádu, je Al-Hurra “zdrojem korupce” a jejím cílem je škodit islámu a “prosazovat hegemonii USA”. Kuzajrí ve fatvě nazval zaměstnance Al-Hurry “zaprodanci Ameriky”, ale přiznal, že sám žádný z programů neviděl. Stačí mu prý to, co o nich četl. Došel k závěru, že televize je “zaměřena proti Arabům, které se snaží oslabit”. Tato “intelektuální válka” má podle něj Araby a islám zničit. Al-Hurra zahájila vysílání v půlce února. Peníze pro MTN jdou přes americkou nezávislou federální radu pro vysílání, která má zajistit nezávislost televizí. Při zahajování vysílání Al-Hurry zaznělo, že by tato stanice měla vyvážit vliv satelitních televizí Al-Džazíra a Al-Arabíja, které v minulosti kritizovaly koalici v Iráku a zveřejňovaly také prohlášení připisovaná teroristům z Al-Káidy i Saddámovi Husajnovi.

×

Eurotel má na trhu firem největší tržby, T-Mobile nejvíc telefonů

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 26. února 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více