Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rumunská komerční televize pokutována za přímý přenos soulože

Redakce MAM30. 3. 2004

Až půl miliardy lei, což je v přepočtu zhruba 470 000 korun, stálo rumunskou komerční televizní stanici Prima TV odvysílání soulože v přímém přenosu. Tuto, na rumunské poměry rekordní, pokutu Národní mediální rada (CNA) vyměřila s odůvodněním, že šlo o šíření pornografie.
“Rada konstatovala, že program televize obsahoval ve čtvrtek a v pátek pornografii,” uvádí se v prohlášení CNA. Poukazuje se v něm zárověň na to, že rumunské zákony přísně zakazují vysílání pornografie na veřejných kanálech, a to v jakoukoli hodinu, tedy i v noci. Výjimku mají jen kanály zakódované.
Bukurešťská televize Prima TV odvysílala v uvedené dny pozdě večer nové části reality show Big Brother (Velký bratr), což je v podstatě program, kdy kamery otevřeně snímají každodenní život skupiny lidí uzavřené do jednoho domu. Televize v půlstránkových novinových inzerátech již dopředu upozorňovala, že v těchto nových dílech končí “soukromí účastníků i všechny jejich ostychy”.
Kritici rumunské verze Velkého bratra ale tvrdí, že první část seriálu měla jen průměrnou sledovanost, a proto televize svými inzeráty nyní přímo vybízela účastníky zábavné hry, aby “se konečně chopili činů a předvedli něco, co zájem diváků výrazně zvýší”. Dva z účastníků reality show – Daniel a Andrea – prý plně pochopili záměry režie a “předvedli v televizi v přímém přenosu opakovaně sex, na který se jen tak lehce nezapomíná”, napsal tisk. Sledovanost obou dílů Velkého bratra prý byla tentokrát vysoce nadprůměrná.
Rumunská Národní mediální rada nicméně také oznámila, že reality show nehodlá zakázat.

×

Varšava bude lákat turisty reklamou na obrazovkách CNN a BBC

Starší článek

Zisk mediální společnosti Bertelsmann loni vzrostl o pětinu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více