Ročenka cestovního ruchu

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Ročenka cestovního ruchu
Společnost Mag Consulting vydala již čtvrtý ročník česko-anglické Ročenky cestovního ruchu, ubytování a pohostinství. Ročenka na zhruba 250 stranách přináší souhrnné utříděné údaje o vývoji cestovního ruchu v České republice a ve světě, o cestování, cestovních kancelářích, kapacitách a návštěvnosti ubytovacích zařízení, vývoji cen za ubytování, vše v časové řadě a podle územního členění. Dále údaje o vývoji pohostinství a ubytování, výkonech vybraných hotelových společností, samostatnou stať o vývoji cestovního ruchu na Slovensku a mnoho jiných informací.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.