Vydavatel deníku Blesk, společnost Ringier ČR, začne vydávat nový časopis pro ženy, který bude mít ve svém názvu jméno tohoto nejprodávanějšího a nejčtenějšího celostátního deníku. Jmenovat se bude Blesk pro ženy a rozšíří časopisecké portfolio Ringieru, které tvoří programové tituly a časopisy Reflex a ABC.
Také Ringier chce podobně jako konkurenční vydavatelé prorazit s nízkou prodejní cenou, v tomto případě však půjde o cenu pro časopisy dosud nejnižší. Cena nového časopisu byla stanovena na 7 Kč, první čísla se přitom budou prodávat za pouhých 5 Kč. Tak levný není ani deník Blesk, jehož prodejní cena je 6 Kč. První čísla Blesku pro ženy vyjdou v masivním nákladu 800 tisíc výtisků, pro pozdější vydání se počítá s nákladem 500 tisíc kusů.
Podle ředitele skupiny časopisů vydavatelství Ringier Dušana Dochčeviće nebude mít Blesk pro ženy obsahově nic společného s deníkem Blesk. Těžit chce ale z této úspěšné značky. Magazín je určen ženám v cílové skupině 18 až 35 let, obsahovat bude klasické rubriky, které se v ženských časopisech objevují. Důraz chce klást na původnost obsahu, který má vycházet z tuzemského prostředí.
Hlavním konkurentem nového časopisu budou v této nízké cenové kategorii především cenově výhodné tituly vydavatelství Europress, Burda Praha a Sanoma Magazines Praha.
-Martina Vojtěchovská-