Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ringier vstupuje do cenové války

Redakce MAM22. 3. 2004

Vydavatel deníku Blesk, společnost Ringier ČR, začne vydávat nový časopis pro ženy, který bude mít ve svém názvu jméno tohoto nejprodávanějšího a nejčtenějšího celostátního deníku. Jmenovat se bude Blesk pro ženy a rozšíří časopisecké portfolio Ringieru, které tvoří programové tituly a časopisy Reflex a ABC.
Také Ringier chce podobně jako konkurenční vydavatelé prorazit s nízkou prodejní cenou, v tomto případě však půjde o cenu pro časopisy dosud nejnižší. Cena nového časopisu byla stanovena na 7 Kč, první čísla se přitom budou prodávat za pouhých 5 Kč. Tak levný není ani deník Blesk, jehož prodejní cena je 6 Kč. První čísla Blesku pro ženy vyjdou v masivním nákladu 800 tisíc výtisků, pro pozdější vydání se počítá s nákladem 500 tisíc kusů.
Podle ředitele skupiny časopisů vydavatelství Ringier Dušana Dochčeviće nebude mít Blesk pro ženy obsahově nic společného s deníkem Blesk. Těžit chce ale z této úspěšné značky. Magazín je určen ženám v cílové skupině 18 až 35 let, obsahovat bude klasické rubriky, které se v ženských časopisech objevují. Důraz chce klást na původnost obsahu, který má vycházet z tuzemského prostředí.
Hlavním konkurentem nového časopisu budou v této nízké cenové kategorii především cenově výhodné tituly vydavatelství Europress, Burda Praha a Sanoma Magazines Praha.

-Martina Vojtěchovská-

×

Novinář Pecháček nahradil Jiřího Rumla v čele Peroutkovy ceny

Starší článek

LG Electronics začíná budovat značku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více