Ringier vstupuje do cenové války

22. 3. 2004 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatel deníku Blesk, společnost Ringier ČR, začne vydávat nový časopis pro ženy, který bude mít ve svém názvu jméno tohoto nejprodávanějšího a nejčtenějšího celostátního deníku. Jmenovat se bude Blesk pro ženy a rozšíří časopisecké portfolio Ringieru, které tvoří programové tituly a časopisy Reflex a ABC.
Také Ringier chce podobně jako konkurenční vydavatelé prorazit s nízkou prodejní cenou, v tomto případě však půjde o cenu pro časopisy dosud nejnižší. Cena nového časopisu byla stanovena na 7 Kč, první čísla se přitom budou prodávat za pouhých 5 Kč. Tak levný není ani deník Blesk, jehož prodejní cena je 6 Kč. První čísla Blesku pro ženy vyjdou v masivním nákladu 800 tisíc výtisků, pro pozdější vydání se počítá s nákladem 500 tisíc kusů.
Podle ředitele skupiny časopisů vydavatelství Ringier Dušana Dochčeviće nebude mít Blesk pro ženy obsahově nic společného s deníkem Blesk. Těžit chce ale z této úspěšné značky. Magazín je určen ženám v cílové skupině 18 až 35 let, obsahovat bude klasické rubriky, které se v ženských časopisech objevují. Důraz chce klást na původnost obsahu, který má vycházet z tuzemského prostředí.
Hlavním konkurentem nového časopisu budou v této nízké cenové kategorii především cenově výhodné tituly vydavatelství Europress, Burda Praha a Sanoma Magazines Praha.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.