Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Regionální televize chtějí vysílat na celoplošném kanále

Redakce MAM25. 3. 2004

Společný celoplošný kanál chtějí získat pro svá vysílání soukromé regionální televize, informoval po výjezdním zasedání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání v Ostravě majitel ostravské televize Polar Jaroslav Korytář. Člen rady Dalibor Matulka uvedl, že nejde o nemožné řešení a že to umožní blížící se digitalizace televizního vysílání.
“Chceme digitalizovat. Rozhodně jsme proti tomu, aby koncem analogového vysílání skončily i regionální televize,” podotkl Korytář. Na jednání představil záměr, podle kterého by se provozovatelé regionálních televizí sloučili v jeden subjekt a společně pak požádali o celoplošný kanál.
“Jeho nosnou částí by bylo právě regionální vysílání v dohodnutých časech. Zbývající prostor by se vyplnil celoplošným vysíláním,” vysvětlil podnikatel. Podle něj by celoplošné programy mohla dostat na starost některá ze současných českých či zahraničních produkčních společností.
Matulkovi se vize líbí. “Je to rozhodně lepší než současná varianta s regionálními programovými okny, která jsou spíše řešením z nouze. V souvislosti s digitalizací by to byla příjemná změna,” uvedl Matulka. Podle něj ale dosud není jasné, jaké legislativní úpravy si digitalizace vyžádá. “Nedávno jsme o tom jednali na ministerstvu kultury. Většina zainteresovaných stran se domnívá, že bude stačit mírná novela. Názor ale zatím není jednotný,” uvedl radní.
Podle Korytáře by nová celoplošná televize v držení regionálních studií značně zkvalitnila služby. “Zpravodajské bloky bychom mohli vysílat třeba co dvě hodiny a během týdne je doplňovat publicistickými pořady,” řekl. Dodal, že zpravodajství by bylo reprízované. “Žádná regionální televize není schopna mít tak často premiéry,” vysvětlil s tím, že tento model v zahraničí už běžně funguje.

×

SkyNet koupil internetového poskytovatele Pemac

Starší článek

Budějovický Budvar se v Británii zařadil mezi TOP 50 značek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více