Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rádio Kiss zveřejní své rozhodnutí o reklamě s Kajínkem v pondělí

Redakce MAM5. 3. 2004

Vedení rádia Kiss se ve čtvrtek zabývalo doporučením Rady pro reklamu ukončit billboardovou kampaň rádia s Jiřím Kajínkem “Rádio na doživotí”. Rozhodnutí vedení rádia odmítl programový šéf Petr Žižka sdělit. Společnost své vyjádření zveřejní v pondělí 8. března na internetových stránkách.
Rozhodnutí arbitrážní komise rady není právně závazné. Zabývá se pouze etickou stránkou reklamy. Pokud má komise podezření na porušení zákona, informuje o tom živnostenský úřad. Pracovnice pražského živnostenského úřadu, která má zákon o reklamě na starosti, dnes nebyla k zastižení. Nikdo jiný nebyl schopen říci, zda se úřad reklamou “Rádio na doživotí” zabývá.
V případě že společnost Kiss reklamu nestáhne, zveřejní Rada pro reklamu, že firma porušuje etický kodex reklamy. To by se mohlo negativně odrazit na objemu inzerce u Kiss rádií. ČTK to řekl prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný.
Po celé republice je 500 billboardů, na kterých Kajínek se sluchátky na uších propaguje rádia Kiss. Poslouchá je 384 tisíc lidí. Za reklamní využití svého snímku si doživotně odsouzený vrah podle informací Mladé fronty Dnes a Práva vydělal řádově několik desítek tisíc korun. Poslední velký případ týkající se billboardů otřásl českou společností v roce 1997. Šlo o reklamní plakát Václavka a Dášenka, který zobrazoval foxteriéra olizujícího zelenou bustu Václava Havla. Celá věc skončila u soudu. Podle rozsudku se reklama dotkla práva na ochranu podoby a jména.

×

Vydavatel časopisu Penthouse předložil nový reorganizační plán

Starší článek

Zisk Carrefouru loni vzrostl téměř o pětinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více