Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada: Televize neporušila zákon vysíláním “majora Zemana”

Redakce MAM29. 3. 2004

Televize Prima podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání neporušila zákon vysíláním normalizačního seriálu Třicet případů majora Zemana. Rada se vysíláním seriálu zabývala tento týden na zasedání v Ostravě, informoval dnes ČTK její předseda Petr Pospíchal. Seriálem se zabývá i policie. Kriminalisté z Prahy 8 prověřují, zda jeho vysílání nelze považovat za trestný čin. Státní zastupitelství osmého pražského obvodu kvůli vysílání “majora Zemana” v televizi Prima obdrželo čtyři trestní oznámení. Vedení televize je přesvědčeno o tom, že se žádného protiprávního jednání nedopouští. “Navíc před uvedením jednotlivých dílů seriálu vysíláme upozornění, že některé díly televizního seriálu jsou inspirovány skutečnými událostmi, které však nemusejí být vylíčeny v souladu s jejich skutečným průběhem,” řekla ČTK počátkem března mluvčí Primy Jana Malíková.
V roce 1999 vysílala seriál také Česká televize. Jednotlivým částem předcházel krátký filmový sestřih dobových týdeníků, na ně pak navazoval třicetiminutový dokument vztahující se k tématům dílů a zhruba jednou měsíčně i beseda odborníků.

×

Německá fotbalová liga bude dál k vidění v televizi Premiere

Starší článek

ČSOB hledá reklamní agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více