Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada: Reklama s vrahem je neetická

Redakce MAM4. 3. 2004

Arbitrážní komise Rady pro reklamu vyzvala rádio Kiss ke stažení reklamních billboardů, na kterých rádio propaguje doživotně odsouzený nájemný vrah Jiří Kajínek. Řekl to prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný, který plakáty označil za neetické. “Arbitrážní komise většinou hlasů prohlásila reklamu s Kajínkem za neetickou a vyzvala k jejímu stažení,” uvedl Pokorný. Šéf programu rádia Kiss Petr Žižka uvedl, že záležitost pravděpodobně ve čtvrtek projedná vedení média a poté bude o svém rozhodnutí informovat. Rozhodnutí arbitrážní komise rady není právně závazné. Komise posuzuje pouze etiku. Pokud má podezření na porušení zákona, předává záležitost živnostenskému úřadu.
Šéfredaktora časopisu Marketing & Media Daniela Köppla kampaň, která poběží do konce měsíce, příliš neohromila. “Je to taková provokace pro provokaci. Nevěřím tomu, že by jim pomohla ke zvýšení poslechovosti. Nic totiž o rádiu nevypovídá,” uvedl.
Po celé republice se v neděli objevilo 500 billboardů, na kterých Kajínek propaguje Rádio Kiss. Za reklamní využití svého snímku si podle informací Mladé fronty Dnes a Práva vydělal řádově několik desítek tisíc korun. Fotografie s usmívajícím se Kajínkem se sluchátky na uších a textem “Rádio na doživotí” se mají v rámci měsíční reklamní kampaně objevit také v novinách a časopisech.

HN, -čtk-, 4. 3. 2004

×

Coca-Cola vydělává na obyčejné vodě z kohoutku

Starší článek

Firma Disney rozdělila funkci ředitele a předsedy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více