Puma s novým spotem

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Puma s novým spotem
Novou televizní kampaň spustil výrobce sportovní značky Puma. V sérii devíti televizních spotů jsou „magické“ boty zobrazovány ve spojení s běžcem štafety. Kampaň poběží po celé Evropě a Americe od půlky března. V prvním spotu běžec předává úspěšným Jamajčanům štafetový kolík spolu s párem bot Puma. Snahou bylo propagovat značku jako obuv, kterou nosí zlatý jamajský olympijský tým. Reklamní kampaň připravila agentura Gyro Worldwide.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.