Průzkum: S internetem pracuje čtvrtina Čechů

2. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S internetem běžně pracuje čtvrtina Čechů, zjistil poslední průzkum společnosti Markent. Práci s internetem si zkusilo asi 37 procent lidí, tedy asi 2,8 milionu dospělých. Za loňský rok se jejich řady rozšířily o 200 tisíc, což podle Markentu ukazuje, že zájem lidí o internet polevuje. „Z hlediska celkového nárůstu počtu internetových uživatelů rok 2003 nepřinesl žádný zlom, a aktuální závěry výzkumu tak jen dokumentují postupný pokles dynamiky růstu internetové populace v České republice v posledních letech,“ řekl Jiří Remr ze společnosti Markent při oficiálním zahájení projektu Březen – měsíc internetu. Podrobnosti o přípravě sedmého ročníku projektu Březen- měsíc internetu najdou zájemci na www.brezen.cz. Podle ministra informatiky Vladimíra Mlynáře je Česká republika na průměrné úrovni v porovnání se zeměmi Evropské unie a dobře si stojí v porovnání se zeměmi nově přistupujícími do unie. „V EU se budeme držet ve středu pelotonu,“ řekl ministr. K internetu se každý měsíc připojuje kolem 26 procent Čechů a je jím vybavena necelá pětina domácností. To je zhruba polovina v porovnání s průměrem v zemích Evropské unie.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.