Téměř tři čtvrtiny obyvatel Spojených států mají doma internetové připojení. Podle telefonního průzkumu agentury Nielsen/NetRatings mělo v únoru internetové připojení 204,3 milionu osob, tedy 74,9 procenta populace starší dva roky a žijící v domácnosti vybavené pevnou telekomunikační linkou. Loni v únoru mělo připojení na internet 66 procent populace.
Ředitel strategických analýz firmy Nielsen/NetRatings Kenneth Cassar ke zprávě poznamenal, že internetu se podařilo během pár let získat takovou pozici, o kterou jiná média usilovala desetiletí.
Na internetu doma častěji surfují ženy. Míra penetrace mezi ženami ve věku 35 až 54 let činila 81,7 procenta. U mužů ve stejném věku dosáhla 80,2 procenta. Ve věku od 25 do 34 let používá internet 77 procent žen a 75,6 procent mužů. „Ženy uskutečňují velkou část nákupů a rozhodnutí v domácnosti, takže není překvapením, že používají internet jako nástroj denního života,“ citovala agentura Reuters Cassara.
V Česku se k internetu každý měsíc připojuje kolem 26 procent lidí a je jím vybavena necelá pětina domácností. To je zhruba polovina v porovnání s průměrem v zemích Evropské unie.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?