Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přenos dat z peoplemetrů zajistí na Slovensku přes GPRS společnost Orange

Redakce MAM12. 3. 2004

Slovensko bude první zemí v Evropě a po Brazílii druhou na světě, kde bude přenos dat z peoplemetrů zabezpečený technologií GPRS. To bude mít na starosti společnost Orange. “Začátkem tohoto týdne s ní podepsala smlouvu na poskytování služeb přenosu dat z peoplemetrů agentura TNS SK, která provozuje systém na elektronické měření sledovanosti,” uvedl mluvčí společnosti Orange Peter Tóth. Podle něj byl Orange upřednostněný kvůli výhodnější ceně, garanci parametrů služeb, a také kvůli záruce na nepřetržitý dohled nad provozem.
První výsledky výzkumu sledovanosti televizních stanic, který se bude konat na vzorku demograficky vybraných 800 domácností, budou vysílatelům, zadavatelům reklamy a reklamním agenturám k dispozici k 15. říjnu.
V každé z vybraných domácnosti bude peoplemetr – elektronické zařízení nainstalované na televizor, videorekordér a satelit. Peoplemetry značky TARiS 5000, založené na špičkové moderní bezdrátové GPRS technologii, budou schopny do 30 minut po odvysílání programu poskytnout základní parametry jeho sledovanosti. Na přenos údajů z domácností do centrály TNS SK se budou využívat SIM karty s aktivovanými datovými paušály společnosti Orange, které budou vložené přímo do peoplemetrů.
Agentura TNS SK bude při komunikaci se zařízeními využívat služby Datové
virtuální privátní sítě přes GPRS. Tá je podle Orange ideálním řešením pro propojení geograficky vzdálených zařízení bez toho, aby organizace musela vynakládat investiční prostředky a budovat vlastní infrastrukturu.
Slovensko se připojilo k celé Evropě a 27 zemím, kde na měření sledovanosti televizí používají peoplemetry, 16. ledna, když byl spuštěn projekt elektronického měření podepsáním smlouvy mezi TNS SK a zástupci televizi – společností PMT.

-tasr-

×

France Télécom a Vivendi jednají o spojení kabelových divizí

Starší článek

Komise ke kauze arbitráže s CME chce zbavit svědky mlčenlivosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více