Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pražský kosmetický veletrh přilákal tisíce lidí

Redakce MAM26. 3. 2004

Novinky kosmetických firem, trendy líčení a účesů i možnost výhodného nákupu výrobků přilákaly v pátek na mezinárodní veletrh kosmetiky a zdravého životního stylu La Bella Donna & Wellness tisíce návštěvníků. Součástí veletrhu je i letos mistrovství republiky v nehtové modelaci a manikúře a soutěž vizážistů. Veletrh na pražském Výstavišti v Holešovicích potrvá do soboty.
O kosmetické výrobky některých firem byl dopoledne nevídaný zájem a koupěchtivé neodradily ani několikametrové fronty. Převážnou část návštěvníků tvořily ženy, které si zde mohly nechat ošetřit nehty, poradit se o vhodných přípravcích pro péči o pleť nebo překvapit své blízké novým střihem i barvou vlasů. Vedle toho se mohly potěšit koupením nového šperku, vlasové ozdoby, kosmetické taštičky nebo časopisu o kosmetice a zdraví.
Pro firmy je účast na veletrhu kvůli silné konkurenci na trhu prý nutnou záležitostí. “Firma, která se veletrhu nezúčastní, přichází o zákazníky,” řekla majitelka jedné kosmetické firmy, která se veletrhu pravidelně účastní. Firmy zde navazují nové kontakty s profesionálními kosmetičkami, mají možnost zde výrobky přímo prodávat a zviditelnit svou firmu.
Letos se koná již 12. ročník tohoto veletrhu, který každoročně podle pořadatelů láká kolem 20.000 především odborných návštěvníků. Kosmetické a kadeřnické výrobky a zařízení pro salony a nehtová studia na Výstavišti letos představuje kolem 200 firem. Vedle toho se v Praze od roku 1994 každý rok koná i mezinárodní kosmetický veletrh Beauty Prague, který je mimo jiné spojený s mistrovstvím republiky v make-upu.

×

Lidé zhubli s rozhlasem v Těžké sázce v průměru o 7 kilo

Starší článek

Čínské noviny Beijing Youth Daily chtějí na burzu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více