Posunuté limity

2. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Q03_Monika.jpg ()Letošní příloha časopisu Marketing & Media věnovaná 3D reklamě vychází v době, kdy všichni čekáme na veletrh Reklama. Společnosti mají již připravené novinky, kterými chtějí zaujmout své klienty, ale již nyní všichni žijí jednou úžasnou novinkou, totiž posunutím hranice daňového odpočtu reklamních a dárkových předmětů z 200 na 500 Kč. Tím se otevírají dveře novým dárkům a reklamním předmětům v lepší kvalitě, vše je navíc podtrženo značkovým designem předmětů.
I proto Vás v příloze čeká přehled nejnovějších trendů na poli reklamních a dárkových předmětů. Pochopitelně jsme se snažili zachytit nejen obecné trendy, ale právě nové možnosti, které se otevírají v souvislosti se zmíněnou změnou zákona. Většina zástupců oslovených firem doufá v oživení trhu a v ceně do 500 korun přichází s nabídkou pozorností, kterými je bez obav možno obdarovat i lidi z managementu.
Ale i levnější dárkové předměty se nadále budou těšit velké pozornosti, a protože mnoho takových drobností končí v rukou těch nejmenších spotřebitelů, jistě přijde vhod i malá rekapitulace toho, jak postupovat v případě, že chce výrobce opatřit své reklamní dárky známými filmovými nebo kreslenými idoly. Každopádně se při svém počínání řiďte právem, jak radí Filip Winter.
Jinak doufám, že se uvidíme na veletrhu Reklama, kam Vás ostatně v posledním příspěvku zvou i vystavovatelé.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.