I proto Vás v příloze čeká přehled nejnovějších trendů na poli reklamních a dárkových předmětů. Pochopitelně jsme se snažili zachytit nejen obecné trendy, ale právě nové možnosti, které se otevírají v souvislosti se zmíněnou změnou zákona. Většina zástupců oslovených firem doufá v oživení trhu a v ceně do 500 korun přichází s nabídkou pozorností, kterými je bez obav možno obdarovat i lidi z managementu.
Ale i levnější dárkové předměty se nadále budou těšit velké pozornosti, a protože mnoho takových drobností končí v rukou těch nejmenších spotřebitelů, jistě přijde vhod i malá rekapitulace toho, jak postupovat v případě, že chce výrobce opatřit své reklamní dárky známými filmovými nebo kreslenými idoly. Každopádně se při svém počínání řiďte právem, jak radí Filip Winter.
Jinak doufám, že se uvidíme na veletrhu Reklama, kam Vás ostatně v posledním příspěvku zvou i vystavovatelé.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).