Pořadu Česko hledá SuperStar na Nově stále roste sledovanost

30. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rekord ve sledovanosti zaznamenal soutěžní pořad Česko hledá SuperStar, jehož nedělní pokračování vidělo přes 2,9 milionu diváků televize Nova. To je o 100 000 diváků více než v předchozím týdnu. „Je to nejúspěšnější pořad na naší obrazovce,“ řekl mluvčí Novy Dan Plovajko.
Diváci během hodinu a půl trvajícího pořadu zaslali do televize prostřednictvím SMS ze svých mobilních telefonů 499 182 hlasů. Rozhodli jimi o tom, že z desítky soutěžících do finále soutěže postoupili servírka a amatérská zpěvačka Martina Balogová z Ústí nad Labem spolu se studentem průmyslové školy Julianem Záhorovským z Pardubic. Balogová získala 39 procent hlasů, Záhorovský 24 procent.
V předchozích kolech se do finále dostali studenti Sámer Issa, Tomáš Savka, Aneta Langerová a Veronika Zaňková. Jména zbývajících čtyř finalistů budou známa po dvou následujících kolech soutěže.
O vítězi se rozhodne po devíti závěrečných finálových večerech. V prvním z nich vystoupí všech deset finalistů, v každém kole vypadne účastník, kterému dají diváci nejméně hlasů.
V prvních fázích soutěže rozhodovala o postupujících čtyřčlenná porota. Z více než 3000 přihlášených amatérských zpěváků ve věku od 16 do 28 let vybrala 40 postupujících. Porotu tvoří zpěvák Ondřej Hejma, textařka Gabriela Osvaldová, skladatel Ondřej Soukup a ředitel hudebního vydavatelství BMG Milan Herman.
Pořad Česko hledá SuperStar se na Nově vysílá od 3. února a vyvrcholí 20. června. Vítěz získá smlouvu na spolupráci s hudebním vydavatelstvím BMG, které mu zajistí vydání CD. Bude mít smlouvu i s Novou. Šanci na vydání desky mohou mít podle zástupců BMG i někteří další finalisté soutěže.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.