Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pořadu Česko hledá SuperStar na Nově stále roste sledovanost

Redakce MAM30. 3. 2004

Rekord ve sledovanosti zaznamenal soutěžní pořad Česko hledá SuperStar, jehož nedělní pokračování vidělo přes 2,9 milionu diváků televize Nova. To je o 100 000 diváků více než v předchozím týdnu. “Je to nejúspěšnější pořad na naší obrazovce,” řekl mluvčí Novy Dan Plovajko.
Diváci během hodinu a půl trvajícího pořadu zaslali do televize prostřednictvím SMS ze svých mobilních telefonů 499 182 hlasů. Rozhodli jimi o tom, že z desítky soutěžících do finále soutěže postoupili servírka a amatérská zpěvačka Martina Balogová z Ústí nad Labem spolu se studentem průmyslové školy Julianem Záhorovským z Pardubic. Balogová získala 39 procent hlasů, Záhorovský 24 procent.
V předchozích kolech se do finále dostali studenti Sámer Issa, Tomáš Savka, Aneta Langerová a Veronika Zaňková. Jména zbývajících čtyř finalistů budou známa po dvou následujících kolech soutěže.
O vítězi se rozhodne po devíti závěrečných finálových večerech. V prvním z nich vystoupí všech deset finalistů, v každém kole vypadne účastník, kterému dají diváci nejméně hlasů.
V prvních fázích soutěže rozhodovala o postupujících čtyřčlenná porota. Z více než 3000 přihlášených amatérských zpěváků ve věku od 16 do 28 let vybrala 40 postupujících. Porotu tvoří zpěvák Ondřej Hejma, textařka Gabriela Osvaldová, skladatel Ondřej Soukup a ředitel hudebního vydavatelství BMG Milan Herman.
Pořad Česko hledá SuperStar se na Nově vysílá od 3. února a vyvrcholí 20. června. Vítěz získá smlouvu na spolupráci s hudebním vydavatelstvím BMG, které mu zajistí vydání CD. Bude mít smlouvu i s Novou. Šanci na vydání desky mohou mít podle zástupců BMG i někteří další finalisté soutěže.

×

Pivovar Bernard využije ve své reklamě “českou Dido”

Starší článek

Google spustil nákupní službu Froogle a testuje osobní služby

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více