Podpora audiovize legální do roku 2007

25. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská komise schválila minulý týden dokument, kterým se i nadále povoluje členským zemím EU poskytovat státní podporu výrobě domácích audiovizuálních děl. Přidělování vládních dotací za přesně stanovených podmínek, které neruší zásady volné soutěže, schválila komise poprvé v roce 1998. Přijatý režim dotací měl skončit letos, ale nyní se prodloužil do června 2007. Komise však navrhuje, aby se státní podpora v budoucnu týkala jen kinematografie, a to nejen výroby, ale také archivování filmů.

Ekonom, 25. 3. 2004, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.