Poděbrady budou v říjnu hostit festival Prix Bohemia Radio

12. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na letošním ročníku rozhlasového festivalu Prix Bohemia Radio se budou moci soutěžící utkat v mezinárodní kategorii nejlepší multikulturní pořad a kategoriích regionální/lokální téma a pořad uměleckého slova. Kategorie vyhlásil programový šéf Českého rozhlasu (ČRo) Josef Havel. Festival se bude opět konat v Poděbradech, tentokrát od 5. do 7. října. Do soutěže se podle Zavorala mohou přihlásit jednotlivci i kolektiv, právnické nebo fyzické osoby, a to do konce května. Loni se soutěže zúčastnilo přes sedmdesát rozhlasových snímků. Hlavní cenu Prix Bohemia Radio 2003 si v kategorii Autoanonce odnesli Dan Kohout a Petr Mekina z Country Radia. V mezinárodní kategorii radiofonický pořad loni Národní cenu Prix Bohemia Radio 2003 vyhrála skupina Four Dimensions s pořadem Praha 2002 – Vltavské intermezzo. Mezinárodní cenu Prix Bohemia Radio 2003 ve stejné kategorii získal Vilo Santanelli ze Slovesného rozhlasu za radiofonický pořad Žena s čiernými krídlami.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.