Po stovku večerů svážou televizní diváky s Primou Rodinná pouta

24. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Mezilidské vztahy z nejrůznějších úhlů pohledu mají být obsahem seriálu Rodinná pouta, který od
23. března ve večerním programu dvakrát týdně nabídne televize Prima. Jeho tvůrci chtějí diváky přivyklé zahraničním „mýdlovým operám“ či sitcomům, odehrávajícím se v jednom prostředí, přitáhnout k obrazovce reáliemi života v současném Česku, dávkou romantiky, napětí i zábavy.
„Není to ani telenovela,“ říká režisér Mojmír Kučera, který se nadlouho zabydlel v holešovických ateliérech. Společnost mu dělají například herci Tomáš Krejčíř, Dana Morávková, Jan Kačer, Klára Jandová, Lenka Termerová, Zuzana Dřízhalová, Jan Révai a Milena Steinmasslová. Autorem hudby je Karel Svoboda. Výhodou i nevýhodou je, že z plánovaných 104 padesátiminutových dílů je zatím natočeno jen několik a mladé scenáristky Kateřina a Jitka Bártů napsaly teprve polovinu série. Průběžný styl výroby je v Česku použit poprvé, umožní uzpůsobovat práci s herci, příběh a interiéry diváckým ohlasům. Vyloučena není ani obměna štábu.
On je bohatý, ona chudá a zatím se neznají. Adam se vrací do Prahy ze studijního pobytu v Londýně a na letišti ho s luxusním autem čekají matka se sestrou. Eva se vrací ze vzdělávacího kurzu z Prahy. Na maloměstském nádraží ji vítá ustaraná maminka. Těmito scénami začíná nový seriálový projekt, na jehož konci má být šťastný vztah ústřední nesourodé dvojice či rozchod. Ani herci prý nevědí, jak dopadnou.
Milovníkům akčních filmů Rodinná pouta určena nejsou. Z prvních dvou dílů, které Prima minulý týden představila novinářům, vyplývá, že i ty nejvšednější události a dialogy se budou na obrazovce odehrávat v takřka reálném čase. Ovšem televizní publikum je nevyzpytatelné. Svědčí o tom tvrdošíjnost, s níž u obrazovek setrvávají diváci při reprízách archivních seriálů domácí provenience či jihoamerických telenovel.
První televizní seriál vznikl v srpnu 1932, kdy americká společnost CBS zkušebně vysílala kabaretní show The World Wide Review. Od té doby miliony lidí spěchají k obrazovkám, aby se dozvěděly nejnovější osudy svých oblíbených hrdinů.
Českoslovenští diváci se mohli na první seriál Rodina Bláhova dívat v roce 1959 – šest let po začátku televizního vysílání. O dva roky později se na obrazovkách objevili slavní Tři chlapi v chalupě. Rekordmanem v seriálovém světě je série Guding Light, která se vysílá přes 50 let.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení