Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Plazma network představen

Redakce MAM5. 3. 2004

Společnost M.I.P. Group představila na prezentaci v rámci veletrhu Reklama – Polygraf projekt Plazma network, nové reklamní médium na letišti Praha-Ruzyně (viz M&M 9/2004). Síť 28 plazmových obrazovek a LCD monitorů od firmy LG Electronics CZ se má do konce roku rozrůst až na 50 kusů.
Vysílání bude podle supervisora M.I.P. Group Heleny Vonkové obsahovat nekomerční bloky s letištními informacemi, zábavou či prezentační filmy a komerční bloky pro umístění televizních spotů, sponzorských vzkazů nebo klasické tiskové inzerce. Vysílání, v němž bude mít komerční část vyhrazenu čtvrtinovou stopáž, má trvat 15 hodin denně (7:00-22:00) a program se bude opakovat v hodinových cyklech. Vyšší flexibilita dosazování reklamních sdělení umožní podle Heleny Vonkové lépe zasáhnout nové cílové skupiny, jako např. teenagery, studenty a obchodníky.
Vteřina reklamního prostoru v novém médiu bude k mání za 1,80 korun, délka spotu musí činit minimálně 10 v sekund. “Minimální délka kampaně je jeden měsíc. V případě ostatních reklamních nosičů na pražském letišti ale máme zkušenost, že zadavatele zajímá delší doba pronájmu – 6 měsíců, ale i jeden rok,” informovala obchodní ředitelka M.I.P.Group Jana Kálalová.
Zkušební vysílání nyní potrvá pravděpodobně čtyři týdny. Mezi zájemci o reklamu na těchto nových médiích by podle Heleny Vonkové měly být firmy z dosavadní hlavní klientely letištních indoorových ploch, tedy zástupci ze segmentů auto moto (Škoda Auto), finance, telekomunikace (Eurotel) a také výrobci a dovozci alkoholu.

-sch-

×

Lucie v opeře 6 týdnů v čele hitparády

Starší článek

Zuna opustí funkci programového náměstka Novy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více