Plazma network představen

5. 3. 2004 15:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Společnost M.I.P. Group představila na prezentaci v rámci veletrhu Reklama – Polygraf projekt Plazma network, nové reklamní médium na letišti Praha-Ruzyně (viz M&M 9/2004). Síť 28 plazmových obrazovek a LCD monitorů od firmy LG Electronics CZ se má do konce roku rozrůst až na 50 kusů.
Vysílání bude podle supervisora M.I.P. Group Heleny Vonkové obsahovat nekomerční bloky s letištními informacemi, zábavou či prezentační filmy a komerční bloky pro umístění televizních spotů, sponzorských vzkazů nebo klasické tiskové inzerce. Vysílání, v němž bude mít komerční část vyhrazenu čtvrtinovou stopáž, má trvat 15 hodin denně (7:00-22:00) a program se bude opakovat v hodinových cyklech. Vyšší flexibilita dosazování reklamních sdělení umožní podle Heleny Vonkové lépe zasáhnout nové cílové skupiny, jako např. teenagery, studenty a obchodníky.
Vteřina reklamního prostoru v novém médiu bude k mání za 1,80 korun, délka spotu musí činit minimálně 10 v sekund. „Minimální délka kampaně je jeden měsíc. V případě ostatních reklamních nosičů na pražském letišti ale máme zkušenost, že zadavatele zajímá delší doba pronájmu – 6 měsíců, ale i jeden rok,“ informovala obchodní ředitelka M.I.P.Group Jana Kálalová.
Zkušební vysílání nyní potrvá pravděpodobně čtyři týdny. Mezi zájemci o reklamu na těchto nových médiích by podle Heleny Vonkové měly být firmy z dosavadní hlavní klientely letištních indoorových ploch, tedy zástupci ze segmentů auto moto (Škoda Auto), finance, telekomunikace (Eurotel) a také výrobci a dovozci alkoholu.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení