Petro-Canada Lubricants posiluje pozici v Evropě

22. 3. 2004 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Petro-Canada, přední světový výrobce olejů a maziv, rozšiřuje svou působnost ve východní Evropě a na dalších evropských trzích. Součástí této expanze je také jmenování nových členů managementu. V současné době působí Petro-Canada Lubricants prostřednictvím svých poboček a sítě obchodních partnerů v Evropě, Spojených Státech a Kanadě. Společnost vlastní certifikáty kvality ISO 9001, ISO 14001 a ISO/TS 16849. Své produkty vyrábí z vysoce kvalitní ropy, základové oleje dosahují čistoty 99,9%.
Grzegorz Trojanowski byl jmenován obchodním ředitelem pro region východní Evropy, zahrnující také Českou republiku. John Cliff byl jmenován technickým ředitelem pro Evropu a Paul Vann obchodním ředitelem pro střední Evropu. James Ross a Pilip Sowerby byli jmenováni manažery pro nejdůležitější zákazníky ve Velké Britanii. Primárně se zaměří na průmysl potravinářský, zpracování umělých hmot, automobilový a strojírenský.
Grzegorz Trojanowski byl ve své předchozí kariéře zodpovědný za vytváření a rozšiřování obchodních a distribučních sítí pro přední americké a evropské petrochemické společnosti působící v regionu východní Evropy. Rozsáhlé zkušenosti má také v oblasti rozvoje trhu, včetně řízení produktů, segmentů, distribučních kanálů a propagace a spolupráce s klíčovými zákazníky. Je absolventem Varšavské technické univerzity a na Polské akademii věd získal titul MBA.
John Cliff přináší do společnosti Petro-Canada 28 let zkušeností v petrochemickém průmyslu. Během své kariéry zastával nejrůznější pozice v předních evropských ropných firmách, kde se zabýval mimo jiné vývojem produktů v oblasti maziv nebo řízením výroby. John Cliff je členem technické pracovní skupiny sdružení European Lubricating Grease Institut (ELGI), kde vede semináře zaměřené na uplatnění olejů a maziv. Je také členem Institute of Petroleum (Energy) Grease Committee. Absolvoval Manchester Polytechnic, obor chemie.
Paul Vann má dvacetileté inženýrské a technicko-obchodní zkušenosti z oblasti maziv, aditiv, výrobního softwaru a softwaru pro strojírenský návrh. Pracoval v americké společnosti specializované na výrobu aditiv a v jedné z předních britských petrochemických firem. Absolvoval City University v Londýně, obor letecké inženýrství.
Philip Sowerby přináší do Petro-Canada rozsáhlé zkušenosti v oblasti vysoce výkonných maziv a ložisek. Ve svém předchozím zaměstnání působil jako manažer pro klíčové zákazníky u jednoho z vedoucích britských výrobců olejů a maziv. Předtím pracoval v různých technicko-obchodních a inženýrských pozicích v průmyslových výrobních firmách. Má diplom v oblasti strojírenství, získaný na univerzitě Durham New College.
James (Jim) Ross má bohaté technicko-obchodní zkušenosti v sektorech potravinářství, nápojů a průmyslu. V minulosti pracoval v mezinárodních firmách působících v ropném a chemickém průmyslu a výrobním sektoru v oblasti maziv, se zaměřením na prodej do potravinářského sektoru. Má vzdělání v oblasti strojírenského inženýrství.
Petro-Canada, jedna z nejrychleji rostoucích firem v oblasti maziv na světě, vyrábí přes 350 druhů olejů, maziv a speciálních kapalin, které jsou potom vyváženy do více než 60 zemí na šesti kontinentech.
Petro-Canada je jednou z největších kanadských ropných a plynárenských společností, s mezinárodní působností v oblasti těžby a zpracováním ropy i distribuce vlastních produktů.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.