Palas chce za 200 miliónů propagovat domácí potraviny

3. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ministerstvo zemědělství chce na propagaci domácí produkce potravin poskytovat 200 miliónů korun ročně, oznámil ministr zemědělství Jaroslav Palas. Poprvé by stát měl tyto prostředky uvolnit letos.
„Zviditelnění“ tuzemských potravin bude mít na starosti nový odbor marketinku při Státním zemědělském intervenčním fondu.
V Brně se marketinkový odbor poprvé představuje veřejně. Podle průzkumů dává většina spotřebitelů přednost domácí produkci potravin, proto je podle Palase nutné jim ulehčit orientaci, například s pomocí národní značky Klasa.
„Počítáme s tím, že značkou Klasa se nebudou pyšnit pouze výrobky v nejvyšší cenové kategorii,“ prohlásil Palas s tím, že resort nyní může konečně naplnit přání zpracovatelů a podpořit marketink potravinářského zboží v době často agresívních kampaní na spotřební výrobky.
Ze všech odvětví resortu zemědělství přitom právě potravináři budou čelit největšímu tlaku legislativy EU po vstupu země do Evropského společenství.

HN, čtk, 3. 3. 2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.