Operátoři jdou do hudby

8. 3. 2004 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátoři T-Mobile a Eurotel Praha představili minulý týden své hudební projekty. Zatímco T-Mobile začne nabízet individualizované uvítací tóny, kdy si zákazníci budou vybírat různé hudební skladby, Eurotel přichází se zatím komerčně nevyzkoušenou nabídkou stahování hudby „Eurotel Jukebox“. T-Mobile se opírá o úspěch služby v Asii (34 % klientů v Jižní Koreji během dvou let), pro Eurotel stejně jako pro spolupracující nakladatelství BMG a Warner Music je to krok do neznáma. Komunikační kampaň na uvedení služby se teprve připravuje.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.